Lähinnä niipperiläisistä ja kalajärvisistä miehenköriläistä koostuva kuntolentopalloporukka, joka on harrastanut lentopalloilua pitkään. Ennen rekisteröitymistä toimittiin toistakymmentä vuotta Pohjois-Espoon kuntolentopalloilijoiden nimissä.
Alla on yhdistyksen säännöt ja jäsenyyshakemuslomake. Lomakkeessa on mainittu myös pelipaikat ja -ajat. Jos kiinnostaa, niin tule katsomaan ja kokeilemaan.

Laji Kuntolentopallo
Kotipaikka Pohjois-Espoo
Sarja luokaton
Jäseniä 25 (Pelaajalista)
Joukkue on avoin uusille pelaajille. Katso joukkueen ilmoitus pelaajapörssissä.
Mika

Ilmoittatumiset

Mika ilmoittautui out

Eikö tule 5:ttä enempää ??

Jarko, profiilikuva
Jarko

Tänään olisi tilaisuus viettää hyvää aikaa hyvässä seurassa lentopallo pelaten... Ilmoittautumiset kiitos.

Jarko, profiilikuva
Jarko

Tiedoksi kaikille. Pääsemme tutustumaan Kalajärven koulun isoon saliin. Eli treeni muutettu Kalajärven koululle!!

Lue loput viestit

Peliajat

Pelaamme Pohjois-Espoossa maanantaisin Juvanpuiston koululla klo 19-21 ja torstaisin Kalajärven koululla klo 19:30-21:30. Jos olet kiinnostunut kuntolentopallon pelaamisesta, tule käymään pelivuorolla, niin katsotaan löytyykö kentältä tilaa. Ota varuilta pelikamppeet mukaan, niin voit tulla mukaan kokeilemaan. Säännöllinen pelioikeus perustuu yhdistyksen jäsenyyteen.

Puheenjohtaja v. 2014-2015 Jarko Niemenmaa